Tämän viikon touhuja kuvina..ensi viikolla yritetään "nalleilla" enemmän, tämä viikko oli sellainen vajaa viikko, ja vain tänään oli koko ryhmä kasassa.

Junaradasta tykkää kaikki



ja piirtämisestä


ja legoista ja palikoista.


tehdään ruokaa


ootsä mun kaveri, mä oon sun kaveri... :)





roska-auto. minä yritin, että mennään kuistille katsomaan, niin Jesse kiipes jo pöydälle ja muut perässä, no ei
onneksi ihan pöydälle asti ;) Pienin hakkas jo ulko-ovea ja huusi auto auto.. :)


Lasten omaisuuslait:

1. Jos tykkään siitä, se on minun.
2. Jos pystyn ottamaan sen sinulta, se on minun.
3. Jos se oli äsken minulla, se on minun.
4. Jos se on minun, siitä ei millään tule sinun.
5. Jos se näyttää minun tavaraltani, se on minun.
6. Jos se on sinun ja pihistän sen, se on minun.
7. Jos luulen sen olevan minun, se on minun
8. Jos se on rikki, se on sinun.
-Jane Seabrook-