Tänään on taas "poikapäivä" kun V ei ole hoidossa. Ulkona meni aamupäivä Jessen kanssa, käytiin lenkillä ja kaupassa, ja Jesse tajus kesken matkan yhtäkkiä, minä ihan säikähdin kun huusi yhtäkkiä ÄITI MULLA EI OO KYPÄRÄ PÄÄSSÄ!! Minä oon niin tarkka ollut, että kypärät on päässä tai ei aja metriäkään, vaan johan unohtui molemmilta, ei muistanut ei äiti eikä poika. No ensi kerralla muistetaan.

 

Eläinten viikon lisäksi vietetään kansainvälistä avaruusviikkoa.

 

Siispä pojat väritti hienot avaruusraketit. Ja leikittiin avaruusleikkejä.

 

 Iltapäivä hurahtaakin sitten sopimuksia kirjoitellessa, ja näemme taas uuden hoitokaverin  Sitten onkin minunkin ryhmä taas täynnä vähän aikaa, siihen kunnes 2v. jää pois. Pieniä on ryhmäni lapset, mutta minulle se sopii paremmin kuin hyvin.

Loppuviikko mennään pikkuporukalla kun vain yksi puolipäiväinen hoitolapsi, mutta Jessen kanssa pitää käydä puheterapian kontrollissa ja korvakontrollissa.